20.9.12

1.den Praha-Sevilla

Nástup do odtučňovacích a duševně a rehabilitačních lázní Sevilla-Santiago.

Večerní balení podle seznamu snad proběhlo v klidu, nebo ne, Pavlo? Dvě sešitá
prostěradla, která měla sloužit jako lehký spacák, a která mi sešila moje milá
tchýně Miluška, vážila skoro 2kg. To je skoro pětina nákladu a tak musela
zůstat doma. Budíček ve 4 ráno zařídil Bohoušek, a už jsem neusnul, těšení
bylo moc intenzivní. Kontrolní vážení před nástupem (doufám, že to nebude číst
náš nejvyšší ochránce osobních dat, pan Igor Němec, aby mi ty stránky
nezakázal, kvůli zveřejnění choulostivých informací) váha ukázala 103. Fakt!
To ty mé těžké kosti....Uvidíme po návratu. Batoh váží 12kg. Co tam, sakra,
mám tak těžkého? Po první etapě se budu lehčeji rozhodovat, co potřebuji a co
ne, snad to stáhnu na 10kg.

A pak už celý den proběhl v klidu, vše jsem stihl, vše fungovalo jak mělo,
zpoždění na odletu z Prahy cca 20 minut nemělo následky. Přelet Alp byl
nádherný. Někde tam bylo Lago di Garda, kde zrovna tráví dovolenou můj
dosavadní trojnásobný souputník na Caminech. Proto jsem letos na cestě sám.

V 22:30 jsem dorazil do ubytovny, kde jsem mel pres booking.com zamluvenou
postel v pokoji se 6 postelemi za 10€ se snídaní. Milá recepční, asi trochu
zhulená. Zase se jmenuju Mladá Boleslav (mé rodiště). Stalo se mi ti jednou v
Polsku, tam je Boleslavů, ale proč tady v Seville? Mám novou občanku a i já
chvíli hledal, kdeže napsáno je Cyril Ron. Podepsal jsem se tedy na fakturu
Mladá Boleslav.
Mají tu pivo za 1,5€ tak už nikam nejdu. Odešlu toto povídání a jdu spát.

1 komentář: